”ROLAJTE ” SE!

Vožnja rolera je aktivnost koja pruža veliko zadovoljstvo. Povoljno deluje na kardiovaskularni sistem i određene grupe mišića oko kukova i gluteusa.

Intenzitet vožnje trebalo bi da angažuje 50 do 60 posto maksimalne srčane frekvencije, s tim što optimum naprezanja zavisi od mnogih faktora: pozicije tela pri vožnji, zamora u nogama, bola u slabinama ili vratu, kvaliteta samih rolera, terena, stila vožnje…

Najfunkcionalniji su roleri sa 4 točkića, čiji prečnik veoma utiče na stabilnost u vožnji.

Krupnijim osobamapreporučuju se roleri sa tvrđim točkićima. Za vožnju rolera je poželjno korišćenje zaštitne kacige, kao i štitnika za kolena i laktove. Ukoliko se tokom vožnje desi da vam srce brže zalupa, da ostanete bez daha, osećate mučninu ili vam se vrti u glavi, prekinite sa aktivnošću i konsultujte se sa lekarom.f9e292_738515_rollert8

Pre početka vožnje popjte čašu vode, a tokom vožnje na svakih 10-ak minuta otpijte po koji gutljaj iz flašice koju ćete poneti sa sobom. Po završetku rolanja nadoknadite izgubljenu tečnost, ali polako i postepeno.

Rolere u početku vozite 15 do 20 minuta, a kasnije to vreme možete produžiti i do 45 minuta.

Najudobniji roleri su oni sa većim prečnikom točkova 76 do 80 mm, ali ukoliko su manji (oko 72mm) bolje se manevriše tokom brže vožnje.

IZVORDr. Feel Good
PODELI
Prethodni tekstNAPRAVI SEBI ŠOLJU KAKVU NIKO NEMA
Sledeći tekstBLIC INTERVJU SARA JESSICA PARKER
Idejni sam tvorac MISS6TEEN portala i budućeg magazina. Po struci grafički i web dizajner, a po opredeljenju umetnik, slikar, dizajner nakita i humanista. Ideja mi je da kroz zanimljive tekstove - moje i mojih bliskih prijatelja, na zabavan i kreativan način predstavim razna znanja i zanimljivosti, koja možda nikada ne biste saznali, jer se nalaze u dosadnim suvoparnim knjigama… Takođe mi je želja da vas, mlade tinejdžerke, obrazujem o modi i stilu, jer nažalost okružuje nas šund, kič i bezukusje! Zdravlje, lepota, putovanja... U svakom slučaju dobro druženje je zagarantovano! Toliko od mene!